POMOCY (było Re: rpmmen c. 0.2.0 już jest)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 14:12:12 CEST

[niedziela, 30 maj 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Ajajaj, rozminęliśmy się. Zrobiłem dbhasha w trurlibie parę dni temu,
> nie zajrzałeś do niego?

Wteydy nie. Taraz tak. Przerobiłem już wszytko, ale niestety nie działa.
Tzn. wyskakuje z SIGSEV'em. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Ten sigsev
wyskakuje jak robie free(ptr); a wcześniej jest
ptr=n_dbhash_get(dbf,key);, a jeszcze wcześniej
dbf=n_dbhash_new_ex(GDB_FILE_NAME,O_RDONLY,0444,sizeof_str,sizeof_data,NULL);
w dodatku nie dzieje się tak dla losowego pakietu, wylko zawsze dla
WindowMaker-devel-0.20.0-1d.i386.rpm. Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego.
Jak ktoś wie o czymś co może mi pomóc to prooooooszę - niech się odezwie...

PS. a jak się wam pozatym podoba rpmmenlib.0-2.1 ?

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)