rpmmen c. 0.2.0 już jest

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 30 Maj 1999, 20:05:49 CEST

On Sat, 29 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Witam.
> Zrobiłem to co obiecałem. Mianowicie przerobiłem rpmmen'a na używanie
> narray'a i trzymanie "userskich" informacji w odzielnym pliku.
> Co do tego ostatniego: niestety używam gdb a nie db. Poprost zacząłem pisać
> pod gdb przekonany, że włąśnie to jest db - dopiero linker wyprowadził mnie
> z mojego błędu. Tak więc w chwili obecnej rpmmen potrzebuje również
> libgdbm - niecałe 30 kB.

Ajajaj, rozminęliśmy się. Zrobiłem dbhasha w trurlibie parę dni temu,
nie zajrzałeś do niego?

W każdym razie gdbm to nie jest chyba dobry pomysł, rpm używa libdb
i używając gdbm fundujemy sobie tylko parędziesiąt kB ekstra na
dyskietce.  Ten dbhash, chociaż jeszcze nieskończony powinien załatwić
sprawę, zerknij na niego, dobra?

> Przy okazji wyszedł jeden błedzik w pldilibi'e w iointf.c okolo lini 147
> jest free(fl->files) a powinno być : if (fl->items) free(fl->files); bo
> inaczej jak w liście nie ma ani jednego pliku wyskakuje z SIGSEV'em.

Dzięki. Właśnie przerobiłem te funkcje z iointf na tn_array i już nie
dam rady tego poprawić ;-). Udostępnię niedługo nową pldilib.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl