pytan pare

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 31 Maj 1999, 14:13:22 CEST

On Mon, 31 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

[..]

> a...co do tej dwukierunkowej...to przeciez aplikacja raczej nie bedzie
> miala zadnych roznic dla jedno- i dwukierunkowej listy - przeciez ona nie
> moze miec dostepu do wew. struktur??..

No właśnie, od strony użytkownika różnic brak.

> wiec moze zrobimy TYLKO dwukierunkowa (szybsze niektore funkcje dzieki
> temu moga byc) albo tylko jednokierunkowa...

Nie wiem czy 2 kier. będzie nam aż tak niezbędna/potrzebna w inst.
Natomiast w bibliotece napewno się przyda(być może do czegoś innego).
Dlatego napisałem o tym w TODO i chcę, żeby to było zrobione tak, jak
opisałem poprzednio, z powodów, które tam podałem.

> ps. ta biblioteka jest tylko dla pld-installera czy
> ogolnodostepna??...jesli to 2 to czemu co innego w docach pisze, jesli to

? Nie bardzo rozumiem

> 1 to...po co angielskie komentarze??:))

To oczywiste - żeby ludzie nie znający polskiego mogli je zrozumieć. :-)

Paweł