pytan pare

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Pon, 31 Maj 1999, 08:47:49 CEST

On Sun, 30 May 1999, [ISO-8859-2] Pawe=B3 Gajda wrote:

> Doszed=B3 (Fri, 28 May 1999 10:25:40), ale go nie na=B3o=BFy=B3em -
> m=F3wi=B3e=B6, =BFe go dostosujesz do nowszej wersji. To ten i co=B6 =BCl=
> zrozumia=B3em?     =20

egh...
jak ja tego nie lubie...
doszedl mi nawal zajec...
nawal klasowek, prac duzych do napisania...itp...
sorki, ze sie do paru rzeczy zglosilem, i tego nie zrobilem ale mam
totalny nawal teraz..:((
ale...beze mnie sobie chyba poradzicie...:)

a...co do tej dwukierunkowej...to przeciez aplikacja raczej nie bedzie
miala zadnych roznic dla jedno- i dwukierunkowej listy - przeciez ona nie
moze miec dostepu do wew. struktur??..
wiec moze zrobimy TYLKO dwukierunkowa (szybsze niektore funkcje dzieki
temu moga byc) albo tylko jednokierunkowa...

ps. ta biblioteka jest tylko dla pld-installera czy
ogolnodostepna??...jesli to 2 to czemu co innego w docach pisze, jesli to
1 to...po co angielskie komentarze??:))