rpmmen c. 0.2.0 już jest

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 19:03:00 CEST

[niedziela, 30 maj 1999], Paweł Kołodziej napisał(a):

> Ale mi głupio. To co wystawiłem nawet się nie kompilowało.

Jest mi jeszcze bardziej głupio. To co wtedy wysłałem też się nie
kompilowało. Zaraz na dione umieszczę kompilującą się wersję. Jednak tym
razem 3 razy to sprawdziałem. Jest to nadal wersja 0.2.1 używająca gbdm'a,
przerobię to na n_dbhash'a jak tylko się dowiem, jak wziąć z niego jeden
element tak, żeby móc go potem zwolnić. Inaczej, tzn. jeśłi każdy wzięty
element z db'file'a na zawsze pozostawał by w pamięci jest to IMHO bezzensu.
Chyba, że to jest tak, że n_dbhash_get zwraca wskaźnik na statyczny bufor,
który zmieni sowją zawartość przy następnym pobieraniu.
Bardzo proszę, żeby ktoś mnie oświecił w sprawie tego db... Niestety w info
nie ma o tym ani słowa :(

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl