automake/autoconf

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 9 Lis 1999, 01:19:46 CET

wtorek 09/11/1999  0:23:05, Artur Frysiak pisze:

> Przez __GLIBC_MINOR__ wykrywane jest z czym linkowany jest rpm ?

Oczywiście nie. Zaraz, przecież nie trzeba mieć rpma, żeby to skompilować.

> Jakoś nie widziałem odpowiednich wpisów w Makefile.

Zwyczajnie nie było takiej potrzeby, program będzie linkowany
statycznie.

> PS: Ogólnie moim celem było ożywienie ruchów wokół instalatora :-)

Idzie mi to ostatnio jak krew z nosa. Może ożywiłbyś poprzez
poprawienie installinita albo od razu robiąc gotową boot
dyskietkę? :-)

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl