automake/autoconf

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 9 Lis 1999, 00:23:05 CET

[wtorek, 09 listopad 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Iiiitam, wykrywane jest to przez __GLIBC_MINOR__.

Przez __GLIBC_MINOR__ wykrywane jest z czym linkowany jest rpm ?

> Kwestia przyzwyczajeń.

Oczywiście :-)

> np. make option=-Dvalue
>
> To może nie załatwi wszystkiego, co może autoconf, tylko w tym
> przypadku nie jest to IMHO aż tak ważne.

Po trosze racja.

> make shared static

Jakoś nie widziałem odpowiednich wpisów w Makefile.

> No i konieczność zmiany przyzwyczajeń i podszkolenia się narzędzia
> przez grupę ludzi. W tym główne "ale" do tego pomysłu -- nie wiem
> jeszcze na ile bezboleśnie można się na to przerzucić i czy
> rzeczywiście usprawni to pracę.

Ja poprostu jestem bardzo przyzwyczajony do takiego schematu pracy.
Jeśli komuś nieodpowiada nie musi robić 'cvs up -r automake' :-)

> Zaraz nie akceptujecie, daj obejrzeć :-)

Przecież nie zabraniam oglądać. Robie po malutku dalej.

Wiget
PS: Ogólnie moim celem było ożywienie ruchów wokół instalatora :-)
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak