automake/autoconf

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 9 Lis 1999, 23:40:27 CET

[wtorek, 09 listopad 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Oczywiście nie. Zaraz, przecież nie trzeba mieć rpma, żeby to skompilować.

RPM'a nie. wystarczy librpm. Ale mimo to rzeba linkować z tym db z którym
jest zlinkowany rpm który bedzie używany z powstałą bazą.
BTW. w przypadku instalatora raczej wolałbym mieć "ręczną" kontrolę nad tym z
czym jest on linkowany. W końcu nie każdy bedzie sobie kompilował
instalatora. IMHO taki automat może wręcz w niektórych sytuacjach powodować
problemy. (Gość ma jakąś dystrybucję, w niej rpm linkowany z db.x i ten gość
pragnie sobie zainstalować PLD. Coś mu odbija kompiluje instalatora ze
źródeł, ten zostaje zlinkowany z db.x i niby wszystko cacy. Koleś to
instaluje - wsyztko OK. Uruchamia - niby OK. Próbuje użyć rpm'a - klops
okazuje się że w PLD jest rpm z db.y ). A jak było by wbite w Makefile'a że
ba być db.y to by było OK. )

Termin "na gwiazdkę" wiecznie aktualny... :-)

> Idzie mi to ostatnio jak krew z nosa. Może ożywiłbyś poprzez
> poprawienie installinita albo od razu robiąc gotową boot
> dyskietkę? :-)

Ja jeszcze muszę zmienić z 10 linijek w gentocf'ie (odpowiednie 3 w
rpmmenlib'ie juz zmieniłem). Może w długi weekend ... I właściwie jak to
zrobię to z mojej strony już bedzie wszystko gotowe (zostaje jeszcze
przetłumaczenie komunikatów na quasi-english i wzięcie ich w _() ).

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \