automake/autoconf

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 15 Lis 1999, 00:33:09 CET

On Tue, 9 Nov 1999, Paweł Kołodziej wrote:

>pragnie sobie zainstalować PLD. Coś mu odbija kompiluje instalatora ze
>źródeł, ten zostaje zlinkowany z db.x i niby wszystko cacy. Koleś to
>instaluje - wsyztko OK. Uruchamia - niby OK. Próbuje użyć rpm'a - klops
>okazuje się że w PLD jest rpm z db.y ). A jak było by wbite w Makefile'a że
>ba być db.y to by było OK. )

Ciekawe ile osob kompiluje sobie inst ot tak dla siebie. A nawet jezeli to
robie to ilu z nich wsadza go sobie na bootkietke.
Ja sie zgadzam z Arturem, ze autoconf jest calkiem w porzadku. Po prostu
gdyby sie cos zmienialo w rpm'ie (a jak pisal Artur w obu galeziach PLD sa
rozne db enginy) to nie trzeba recznie dlubac przy dyskietkach, tylko
automaty na builerach pakietow moglyby to automatycznie uwzgledniac.

>Ja jeszcze muszę zmienić z 10 linijek w gentocf'ie (odpowiednie 3 w
>rpmmenlib'ie juz zmieniłem). Może w długi weekend ... I właściwie jak to
>zrobię to z mojej strony już bedzie wszystko gotowe (zostaje jeszcze
>przetłumaczenie komunikatów na quasi-english i wzięcie ich w _() ).

A ile pamieci potrzebuje rpmmen do zaladowania tocfile? Dalej jest to tak
duzo, czy przerabiales cos moze na korzystanie z db na dysku?

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )