???

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 4 Wrz 1999, 12:54:07 CEST

On Fri, Sep 03, 1999 at 12:58:00AM +0200, Jarek Woloszyn wrote:

> Czy tutaj w ogole sie cos dzieje?
> Mam jeszcze caly wolny wrzesien i moglbym cos porobic, ale od paru (zeby
> tylko) dni nikt nic nie mowi. Nie wiem za co sie zabrac.

2 rzeczy:

1. Wykończenie wybieraczki-instalatora pakietów. Cytuję samego siebie
   z odpowiedzi na post Pawła:

   "Przydałoby się jeszcze, ażeby któryś z Was, Ty lub Jarek zmontował,
   przetestował i dostarczył już w miarę gotową wybieraczkę (i oczywiście
   opiekował się tą działką w przyszłości)."

   Chodzi mi głównie o włączenie "rpmowego" kodu do pldi i
   przetestowaniu samej instalacji pakietów na najświeższym PLD.
   Jest to wbrew pozorom trochę pracy, raczej nieciekawej i żmudnej.

2. Wyczyszczenie i poprawienie lilo - rozgrzebałem to, ale niesety nie
   skończyłem, a o ile pamiętam deklarowałeś chęć zajęcia się tym dalej.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl