???

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 4 Wrz 1999, 16:43:11 CEST

On Sat, 4 Sep 1999, Paweł Gajda wrote:

>1. Wykończenie wybieraczki-instalatora pakietów. Cytuję samego siebie
>   z odpowiedzi na post Pawła:
>
>   "Przydałoby się jeszcze, ażeby któryś z Was, Ty lub Jarek zmontował,
>   przetestował i dostarczył już w miarę gotową wybieraczkę (i oczywiście
>   opiekował się tą działką w przyszłości)."

to mogę zrobić

>   Chodzi mi głównie o włączenie "rpmowego" kodu do pldi i
>   przetestowaniu samej instalacji pakietów na najświeższym PLD.
>   Jest to wbrew pozorom trochę pracy, raczej nieciekawej i żmudnej.

PLD zaciągnę dopiero na uczelni (w koncu bede mial blisko do glownego
repo, bo bede we Wrocku), takze na razie to zostawie.

>2. Wyczyszczenie i poprawienie lilo - rozgrzebałem to, ale niesety nie
>   skończyłem, a o ile pamiętam deklarowałeś chęć zajęcia się tym dalej.

Moge zobaczyc.
Tylko napiszcie czy jest udostepnione to co rozgrzebywalismy, a jesli nie
to udostepnijcie.

A ja sie chyba przerzuce na prace z cvsem :)

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )