gentocf

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 13 Wrz 1999, 12:12:39 CEST

<przyszło na priv'a, ale pozwole sobie odpowiedzieć publicznie>
[sobota, 11 wrzesień 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> Testowales go na glibc2.1,rpm3,  itd?
> Bo wlasnie mi zrzucil core na
> 161             rc = rpmReadPackageHeader(fd, &h, &isSource, NULL, NULL);
> na czytaniu adjtimex-1.3-6.i386.rpm z rh6.

Z tym to już sobie poradziłeś :-)

> Pozatym, to przerabiales pkgssela na nowego rpmmenliba? Bo rpmmenlib sie
> kompiluje, ale pkgssel juz nie (tzn. nie kompiluje sie z katalogu
> pkggsela).

Chyba tak. A moze to Ty go przerabiałeś. To było tak dawno temu że już nie
pamiętam co dokładnie i w której wersji zmieniałem. W każdym razie
libpkgssel powinna się skompilować, przykład z pkgssel'a nie, za to przykład
z rpmmenliba (make all; powstaje plik tt) tak - i w dodatku wydaje się on
poprawnie działać.

PS. dodaj jako pierwszą linię w gentocf.c i dumptocf.c
#define HAVE_DB_185_H
(to powinno być gdzieś przed #include <rrpm/rpm.h>
PPS. właśnie zauważyłem, że w selektorze wszytkie pakiety mają rozmiar =0 :(
To jeszcze taka niedoróbka (w najbliższym czasie przerobie trochę gentocf'a
(zintegruje go bardziej z rpmmen'em (konkretnie z get_entry.[ch]).

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\