gentocf

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 13 Wrz 1999, 14:47:15 CEST

On Mon, 13 Sep 1999, Paweł Kołodziej wrote:

>Z tym to już sobie poradziłeś :-)

ta :) to chyba byla stara wersja gentocfa :)

>Chyba tak. A moze to Ty go przerabiałeś. To było tak dawno temu że już nie
>pamiętam co dokładnie i w której wersji zmieniałem. W każdym razie
>libpkgssel powinna się skompilować, przykład z pkgssel'a nie, za to przykład
>z rpmmenliba (make all; powstaje plik tt) tak - i w dodatku wydaje się on
>poprawnie działać.

to juz tez zrobilem. Zmieniles po prostu inicjalizacje rpmmenliba.

>PS. dodaj jako pierwszą linię w gentocf.c i dumptocf.c
>#define HAVE_DB_185_H
>(to powinno być gdzieś przed #include <rrpm/rpm.h>

ok.

>PPS. właśnie zauważyłem, że w selektorze wszytkie pakiety mają rozmiar =0 :(
>To jeszcze taka niedoróbka (w najbliższym czasie przerobie trochę gentocf'a
>(zintegruje go bardziej z rpmmen'em (konkretnie z get_entry.[ch]).

Kurde. Przydaloby sie w koncu tego insta jakos zrobic. Znowu bedzie termin
do gwiazdki :)

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )