gentocf

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 13 Wrz 1999, 16:01:48 CEST

On Mon, 13 Sep 1999, Paweł Kołodziej wrote:

>Chyba tak. A moze to Ty go przerabiałeś. To było tak dawno temu że już nie
>pamiętam co dokładnie i w której wersji zmieniałem. W każdym razie
>libpkgssel powinna się skompilować, przykład z pkgssel'a nie, za to przykład
>z rpmmenliba (make all; powstaje plik tt) tak - i w dodatku wydaje się on
>poprawnie działać.

Dobra. Juz mi to dziala. Wyglada na to, ze w pkgsselu wiecej wiekszych
zmian na razie nie bedzie. No chyba, ze ustobienie ustawiania buttonow,
zeby sie gettext nie plul.

Pawel, w rpmmenlibie potem tez trzeab dodawac dependencies. Bo przeciez
nie kazdy sobie bedzie klikal.
Wiedze to tak, ze po zakonczeniu pkgsSelector() dodawane sa pakiety, a
potem pytanie czy chcesz zobaczyc liste zmian. Wtedy moze znowu sie
odpalac pkgsSelector (bo on pokazuje inaczej pakiety z dep'ów).
Dopiero potem można się brać za instalację.

Zle. Bo wtedy mozna tez cos odznaczyć. rpmpldi_add_deps powinna zwracac
czy dodano jakies pakiety. Jesli dodano, to wtedy robimy j.w.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )