pldilib

Jarek Woloszyn yossa w devil.inside.pin.pl
Czw, 16 Wrz 1999, 15:40:15 CEST

Pawel, w nastepnej wersji wywal to lilo z pldiliba. To musi byc w main, bo
wyswietla jakies komunikaty.

Wnioskowalbym tez za przeniesieniem scrmsgs.* do newt-addon, bo zarowno
rpmmen, jak i cala reszta moze uzywac tego modulu i lepiej jezeli bedzie
on kompilowany jako biblioteka.

Jezeli sie zgodzicie, to ja wrzuce ten modul do newtaddon, a Pawel wywali
z pldilib.

kolejne co mi przyszlo do glowy, to przerzucenie sie na prace z cvs. W
koncu to tylko pare polecen wiecej, a z szybkoscia wcale nie jest tak zle.
W tej chwili, kiedy wszystko zaczyna zblizac sie do siebie i poszczegolne
liby trzeba do siebie zblizyc takie wyjscie byloby najlepsze.
Pawel umieszczal cos w cvsie - nie wiem czy robil tam zmiany, czy nie.
Jezeli trzeba, to moge dopilnowac wrzucenia tego wszystkiego co jest na
ftp do repo i ew. usunieciu tego co w tej chwili tam byc nie powinno.
Tylko sie wypowiedzcie. Bo jeszcze mam pare dni do 1 pazdziernika.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )