pldilib

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pią, 17 Wrz 1999, 13:32:00 CEST

On Thu, 16 Sep 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Pawel, w nastepnej wersji wywal to lilo z pldiliba. To musi byc w main, bo
> wyswietla jakies komunikaty.

Dobra, ale to i tak nie jest kompilowane, wrzuciłem to tam na wyrost
chcąc podzielić lilo.c.

> Wnioskowalbym tez za przeniesieniem scrmsgs.* do newt-addon, bo zarowno
> rpmmen, jak i cala reszta moze uzywac tego modulu i lepiej jezeli bedzie
> on kompilowany jako biblioteka.
>
> Jezeli sie zgodzicie, to ja wrzuce ten modul do newtaddon, a Pawel wywali
> z pldilib.

W porządku.

> kolejne co mi przyszlo do glowy, to przerzucenie sie na prace z cvs. W
> koncu to tylko pare polecen wiecej, a z szybkoscia wcale nie jest tak zle.
> W tej chwili, kiedy wszystko zaczyna zblizac sie do siebie i poszczegolne
> liby trzeba do siebie zblizyc takie wyjscie byloby najlepsze.
> Pawel umieszczal cos w cvsie - nie wiem czy robil tam zmiany, czy nie.
> Jezeli trzeba, to moge dopilnowac wrzucenia tego wszystkiego co jest na
> ftp do repo i ew. usunieciu tego co w tej chwili tam byc nie powinno.
> Tylko sie wypowiedzcie. Bo jeszcze mam pare dni do 1 pazdziernika.

Dobra, przerzućmy się. Swego czasu zrobiłem cvsową konfigurację do
insta, jeżeli wstrzymasz się do niedzieli, to wieczorem umieszczę w
repoz. całość. Ta konfiguracja to m.in. otagowywanie każdego commita.

Ops, właśnie zajrzałem do repoz. i wszystko z dione już zostało
dość dawno wrzucone przez Artura Frysiaka(wzięte żywcem z dione).

Trzeba to tylko uporządkować (napisałem już w tej sprawie do Tomka
Kłoczko) i trochę pokonfigurować (co zrobię w weekend).

To uporządkowanie to przsunięcie pkgssel rpmmenlib gentocf do pldi/
i usunięcie libfdiska, rozumiem, że checklist przeszedł w newt-addon
i jego też można usunąć?

Paweł

PS. Za wykończenie całości wezmę się za jakieś 2-3 tygodnie.