pldilib

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 18 Wrz 1999, 02:52:45 CEST

On Sat, 18 Sep 1999, Paweł Gajda wrote:

>Raczej nie, pobaw się test/.

Chodzilo mi o prace z tym :) Pytanie dotyczylo tego czy bedziesz przez
weekend wrzucal tam cos bardzo swiezego, zebym niepotrzebnie nic nie
zmienial.

W sumie to na poczatku sie tylko walnalem, bo cvs add nie dziala
rekursywnie i potem musialem sobie przypominac co gdzie rozrzucalem :)

>Właściwie nie będziemy go poprawiać ni utrzymywać i myślę, że nie ma
>uzasadnienia trzymanie go tam. Chyba lepiej dorobić mu 'make install'
>i każdy kto zajmuje się inst. zainstaluje go sobie w /usr/local/.

ok. To sie go wytnie. Bo z rozpedu znowu go wrzucilem. Tylko, ze wydaje mi
sie, ze ten libfdisk bedzie wchodzil do pakietu z instalatorem. Wiec
lepiej zeby wszystko bylo w kupie. To tylko 160 kb, a moze jednak ktos to
kiedys ruszy.

>Teraz wypadałoby doprowadzić do tego, żeby się wszystko kompilowało :-)

Oglaszam wszem i wobec, ze to co jest obecnie:
sob wrz 18 02:44:04 CEST 1999
w repo kompiluje sie u mnie na:
glibc-2.1.1-6
newt-0.40-9
slang-1.2.2-4
rpm-3.0.2-6.0

pldilib tylko wyrzuca jakies warningi o podwojnej definicji _() w
locales.h, ale nie zglebialem tematu.

Nie wiem czy wszystko dziala jak nalezy - ale to juz inny problem.
Ostatnio testowalem pkgssela+rpmmenliba i dzialalo. Tzn mozna sobie bylo
wszystko powybierac i zainstalowac. Generacja tocfila tez dziala.

Teraz mam zamiar jeszcze raz przegladnac lilo, a potem moze dolacze
pkgssela do main.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )