pldilib

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 18 Wrz 1999, 00:55:52 CEST

On Fri, Sep 17, 1999 at 04:54:49PM +0200, Jarek Woloszyn wrote:

> ale moge sie tym tez pobawic?

Raczej nie, pobaw się test/.

> tak. Chociaz libfdisk mogl tam zostac, zeby wszystko bylo razem.

Właściwie nie będziemy go poprawiać ni utrzymywać i myślę, że nie ma
uzasadnienia trzymanie go tam. Chyba lepiej dorobić mu 'make install'
i każdy kto zajmuje się inst. zainstaluje go sobie w /usr/local/.

Teraz wypadałoby doprowadzić do tego, żeby się wszystko kompilowało :-)

Paweł