[pld-installer] pawelk: installer/pldi/rpmmenlib pkgs_array.c

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 8 Kwi 2000, 20:53:34 CEST

[poniedziałek, 03 kwiecień 2000], Paweł Gajda napisał(a):

> poniedziałek 27/03/2000  0:32:41, PLD CVS:

> Undocumented but perfectly correct :-) Uzupełnię właściwe komentarze.

Oczywiście. Na dzień przed moim commitem zmieniłeś w trurlibie kolejnośc
porównywania danych :-|. IMVHO kożystanie z takiej własności jest kiepskim
pomysłem, zwłaszcza że można zrobić to IMHO bardziej elegancko (zernkij na
mojego commita (tego którego cofnołeś)).
Aha. Rozumiem że jak się dodaje do order to co ma być zainstalowane na
początku jako pierwsze to wszystko działa ? Fajnie.

PS. To kiedy wypuszczas instalatora ?
PPS. Przepraszam że się tyle czasu nie odzywałem.

pawelk w pld.org.pl
http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2