[pld-installer] pawelk: installer/pldi/rpmmenlib pkgs_array.c

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 9 Kwi 2000, 19:03:50 CEST

sobota 08/04/2000 20:53:34, Paweł Kołodziej:
> [poniedziałek, 03 kwiecień 2000], Paweł Gajda napisał(a):
[..]

> Oczywiście. Na dzień przed moim commitem zmieniłeś w trurlibie kolejnośc
> porównywania danych :-|.

A ściślej to podczas pisania poprawki do select_from_file(). Zwyczajnie
się rąbnąłem w bsearch(). Wcześniej także używałem tej własności (w
modarch.c) tyle, że w odniesieniu do listy.

> IMVHO kożystanie z takiej własności jest kiepskim
> pomysłem, zwłaszcza że można zrobić to IMHO bardziej elegancko (zernkij na
> mojego commita (tego którego cofnołeś)).

W tym przypadku racja, zdublowałem niepotrzebnie funkcję. Już
to zmieniłem.

> Aha. Rozumiem że jak się dodaje do order to co ma być zainstalowane na
> początku jako pierwsze to wszystko działa ? Fajnie.

Nie działa. Trzeba wymusić to zależnościami, tak jak napisałem
w liście uzasadniającym wycofanie się z kilku transSetów.
IMO generalnie lepiej jest wyczyścić pod tym względem
pakiety (co już jest w dużym stopniu zrobione), niż łatać
to w instalatorze.

> PS. To kiedy wypuszczas instalatora ?

Jak chłopaki uporają się z autmomatami i builderami, i zaczną kompletować
pierwszą wersję dystrybucji. To co jest teraz w stable jest miejscami
mocno przedawnione i ni diabła się nie instaluje bez błędów.

BTW: w rpmach 3.0.3-4 jest byk powodujący nie wyświetlanie
tłumaczeń pakietów (Summary, Description, Group) mimo ustawionego
LANG. Co ciekawe w rpmmenie dobrze pokazuje Group, ignorując
pozostałe. Spędziłeś z rpmlib sporo czasu, nie namierzyłbyś
tego? :-)

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl