[pld-installer] rpmlib i pamięć

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 18 Kwi 2000, 16:18:04 CEST

wtorek 18/04/2000 15:54:33, Artur Frysiak:

> Nie da się bez błędów. A to z tego powodu że można sobie wybrać np różne MTA
> czy coś tam jeszcze innego. svgalib konfliktuje z svgalib4ggi itp, itd.

Fakt, ale takich konfliktów jest kilka(naście) (?), a niezgodności
między pakietami w stable/ dużo więcej. Przy --nodeps pozostaną
niezauważone.

Przy okazji chcę się upewnić:
Czy konflikty są dopuszczalne jedynie na poziomie Provides?
Innymi słowy czy można założyć, że takie same pliki w 2 różnych
pakietach to błąd?

> Żartujesz ? A 1400 pakietów binarnych na ftp.pld.org.pl to pikuś ? :-)

Chodziło mi o komplet tworzący dystrybucję. Katalg stable/
nadaje się do testów czy ręcznej instalacji, ale takim kompletem,
który można np. sobie nagrać na płytkę, nie jest.

Paweł