[pld-installer] rpmlib i pamięć

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 20 Kwi 2000, 18:03:03 CEST

środa 19/04/2000  6:00:25, Tomasz Kłoczko:

> Nie .. nie jest to błąd i tak być powinno.

Ale muszą mieć przy tym to samo Provides albo ustawione Conflicts.
Prawda?

> Chyba mam pewien pomysł na rozwiązanie powyższego. Otóz możnaby w drzewku
> instalacyjnym zrobić dwa katalogi. Pierwszy główny w którym będą pakiety
> tak dobrane, że nie bedzie żadnych konfliktów i np. MTA jaki tam wyląduje
> to będzie ten jakiego my będziremy rekomendować i drugi katalog z
> wszelkimi funkcjonalnymi zaminnikami. To by chyba newet uprosciło
> przypadek instalacji full.

Ułatwi trochę tylko pełną instalację. Czy zostanie to podzielone,
czy nie i tak musimy dać do wyboru różne MTA, syslogi, etc.
Pomysł z generacją zależności i kolejności okazał się nie tak łatwy
do realizacji, właśnie ze względu na konflikty. Trzeba by
właściwie wyręczyć w tym rpma, a to już IMO lepiej go przerobić.

> O ile wesja rozdzielenia drzewa pakietów zostamie łyknięta to w
> najbliższym czasi możnaby zacząć szykować już drzewka z katalogami na ftp.

Dlaczego "o ile"? Zróbmy docelowe drzewko i po prostu zacznijmy kompletować
dystrybucję. Przypomnę drzewko, które wysłałem swego czasu na pld-list:

                |- to idzie na plytę.

/PLD/%ver/%arch/PLD/
		   /RPMS
		   /inst
                   /images

> Przyszykowanie podstawowego zestawu pkietów powinno także ułatwić ich
> testowanie.

Pewnie. Dlatego czekam na wydzielenie ze stable/ drzewa PLD-pierwsza_wersja/

Paweł