Instalator PLD

---%serek--- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pon, 3 Sty 2000, 15:07:03 CET

On pon, sty 03, 2000 at 02:26:29 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> PS. Poszukujemy takze osoby, ktora przygotowalaby plytki z PLD (co w
> zasadzie sprowadzaloby sie do przegrania pakietow z CVS z wylaczeniem
> tych o restrykcyjnych licencjach). Za nieco mniejsza kwote ;).

chetnie sie tym zajme. mam pelne repozytorium na twardym dysku.
jaka suma wchodzi w gre? jak rozumiem, moja praca nastapi po skonczeniu
instalatora.

--
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~ser/ | on_irc: serek at ef.net | icq#51081356