Instalator PLD

Artur Skura artur w software.com.pl
Pon, 3 Sty 2000, 15:31:09 CET

Witam,

> chetnie sie tym zajme. mam pelne repozytorium na twardym dysku.
> jaka suma wchodzi w gre?
To zalezy. Glowna praca to w zasadzie usuniecie tego, co ze wzgledow
prawnych nie moze znalezc sie na CD (a z tego, co wiem, jest tego
niewiele). Druga sprawa to poukladanie tego. Oczywiscie niezbedna bedzie
wspolpraca z tworca/tworcami instalatora. Moze sie okazac, ze bedzie to
kwestia kilku godzin pracy. Tak czy inaczej byloby to cos w okolicach
100-200 zl.

>jak rozumiem, moja praca nastapi po skonczeniu
> instalatora.
Tak. Najlepiej byloby, gdybysmy mogli przygotowac plytki jak najpozniej,
tj. powiedzmy na tydzien przed oddaniem do tloczni. Dzieki temu
uzytkownicy dostaliby najswiezszy material.
Wszystko zalezy od tego, kiedy ukaze sie instalator. W ostatecznosci
umiescimy same pakiety :<.

Optymistyczny wariant zaklada, ze PLD ukazaloby sie w L+ w marcu.

Pozdrawiam,
Artur Skura
http://www.linux.com.pl