Timezone.

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 3 Sty 2000, 22:17:33 CET

[poniedziałek, 03 styczeń 2000], Piotr Grochowski napisał(a):

> HeY!
> Jako, że mam trochę czasu postanowiłem coś zrobić. Jako, że chyba nie
> będzie to zbyt pracochłonne wezmę na początek konfigurację timezone ->
> zrobię to na podstawie timeconfig'a. Jako, że z cvs'em jestem początkujący
> mam pytanie: mogę to co zrobię wwalić, gdzie mi się podoba? (tzn. czy mam
> prawo do tego?). Jeżeli tak, to gdzie to wrzucić: do
> cvsroot/installer/timezone
> czy np. do
> cvsroot/installer/pldi/timezone?

To już zależy tylko od Ciebie.
To nie jest sprawa CVSa a organizacji źródeł. Jeśli timezone ma być składnikiem
pldi to umieść to w installer/pldi/timezone. Jeśli zaś jest to oddzielna rzecz to
daj to lepiej w installer/timezone.

pozdrawiam
Wiget
--