Timezone.

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 7 Sty 2000, 12:26:24 CET

poniedziałek 03/01/2000 20:00:39, Piotr Grochowski:
> HeY!
> Jako, że mam trochę czasu postanowiłem coś zrobić. Jako, że chyba nie
> będzie to zbyt pracochłonne wezmę na początek konfigurację timezone ->
> zrobię to na podstawie timeconfig'a. Jako, że z cvs'em jestem początkujący
> mam pytanie: mogę to co zrobię wwalić, gdzie mi się podoba? (tzn. czy mam
> prawo do tego?). Jeżeli tak, to gdzie to wrzucić: do
> cvsroot/installer/timezone
> czy np. do
> cvsroot/installer/pldi/timezone?

Myślę, że nie warto integrować tego z inst.(ze względu na rozmiar)
i zrobić osobne, jak w RH, programy do konfiguracji czasu, fontu, myszy,
itd.  Proponuję zatem zrobić moduł np. installer/sysconf i tam to wszystko
umieszczać (czyli np. installer/sysconf/timetool.c).  Chyba większość
narzędzi z RH można będzie wykorzystać po kosmetycznych zmianach.
Sądzę, że nie warto zmieniać ich nazw -- łatwiej będzie
ludziom przejść na PLD z RH.

Paweł