Próba instalacji

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 8 Sty 2000, 00:38:47 CET

piątek 07/01/2000 18:17:29, Artur Frysiak:
> Witam
> Przygotowałem vmware do testowania instalatora. Niestety vmware nie bardzo
> lubi mój kernel (2.3.36) i nie chodzi pod nim sieć. Mogę więc testować
> jedynie instalacje z podmontowanego dysku (CDROMa nie mam).
> Bawie się instalatorem z drzewka automake.

Hm, to się do samego testowania jeszcze nie bardzo nadaje(chyba, że
będziesz od razu poprawiał błędy).
Może jednak dasz się namówić na zrobienie bootdyskietki(bardzo by
się przydała)? :-)

Widzę, że twardo ciągniesz autmaka :-), podczas gdy reszta z nas
z niego nie korzysta (i chyba raczej nie będzie). Nie chcę się
czepiać, ale czy jest sens?

> tocfile.db, tocfile i tocfile.lst są w katalogu gdzie są pakiety (nie wiem
> czy tak powinno być).

Nie powinno, zrobimy jakiś installstuff/  i tam wyląduje
wszystko związane z samą instalacją

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl