Próba instalacji

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Wto, 11 Sty 2000, 12:21:46 CET

On sob, sty 08, 2000 at 12:38:47 +0100, Paweł Gajda wrote:
> Widzę, że twardo ciągniesz autmaka :-), podczas gdy reszta z nas
> z niego nie korzysta (i chyba raczej nie będzie). Nie chcę się
> czepiać, ale czy jest sens?

jezeli to juz jest zrobione, to czemu tego nie wykorzystac? Sa jakies
przeciw? bo ja nie widze.

> Nie powinno, zrobimy jakiś installstuff/  i tam wyląduje
> wszystko związane z samą instalacją

a jak jest w tej chwili? Bo katalog z ktorego to jest czytane ulega czesto
zmianom.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )