Próba instalacji

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 12 Sty 2000, 14:47:41 CET

[wtorek, 11 styczeń 2000], Jarek Woloszyn napisał(a):

> a jak jest w tej chwili? Bo katalog z ktorego to jest czytane ulega czesto
> zmianom.

do tego jest taka linijka w rpmmenlib/rpmmen_config.h :
/*
#define LOCAL_TOCFILE
*/
Jeśli jest zakomentowana, to tofile'sy sa brane z katalogu z rpm'ami a jak
odkomentowana to z katalogu bieżącego (z tego w którym odpalamy inst'a).

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \