[pld-installer] Kolejność instalacji rpmów

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 22 Mar 2000, 21:14:00 CET

[środa, 22 marzec 2000], Paweł Gajda napisał(a):

> Nie wiem jak wymusić zainstalowanie tych kilku pakietów przed wszystkimi
> innymi. To co jest teraz, czyli dodanie do rpmTransactionSet najpierw np
> "filesystem" nie wymusza jego instalacji przed całą resztą --
> rpmdepOrder() ustawia to sobie w innej kolejności. Efekt tego taki,
> że skrypty %post próbują np. się dostać do /dev/null przed instalacją
> "dev"... Poradzisz coś Pawle?

Postaram się. Wyjśćiem może być dobre (pełne) utworzenie zależności.
Efekty był by chyba taki, że każdy pakiet wymagał by "dev". Trochę to
kiepskie.  Ale mam inny pomysł. Może się uda. Ale przed piątkiem raczej do
teg nie zajżę.  Powiedzmy że do soboty powinienem zrobić.  BTW: na czym to
testujesz ?

PS. Jest to Twój jedyny list jaki otzrymałem na temat rpmmneliba (poza
commit lo gami)

pawelk w pld.org.pl
http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2