[pld-installer] Kolejność instalacji rpmów

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 23 Mar 2000, 14:55:01 CET

środa 22/03/2000 21:14:00, Paweł Kołodziej:
[..]

> Postaram się. Wyjśćiem może być dobre (pełne) utworzenie zależności.
> Efekty był by chyba taki, że każdy pakiet wymagał by "dev". Trochę to
> kiepskie.  Ale mam inny pomysł. Może się uda. Ale przed piątkiem raczej do
> teg nie zajżę.  Powiedzmy że do soboty powinienem zrobić.  BTW: na czym to
> testujesz ?

Dotychczas na RH, teraz zacznę na PLD.
Jedynym wyjściem jest chyba tworzenie kilku rpmTransactionSetów?
Zerknij może do instalatora z RH...

> PS. Jest to Twój jedyny list jaki otzrymałem na temat rpmmneliba (poza
> commit lo gami)

Znaczy się, masz działającą pocztę.

Paweł