wuch

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 7 Lis 2000, 19:44:27 CET

Właśnie próbowałem go i:

        - nie obsługuje mi skompresowanych tocfile (w lokalnym
          katalogu). Jest to dość uciążliwe, bo na CDROMie tego nie
          odgzipuję.
        - fajnie by było gdyby wuch się nie wykładał, gdy któryś z
          katalogów w "source.conf" nie jest dostępny. Powinny mu wtedy
          wystarczyć pozostałe.
        - wywalał się także gdy go uruchamiałem w katalogu w którym był
          plik groups (grupy RPMa, akurat tam przez przypadek były).
          Zdaje się, że on się spodziewał czegoś innego w tym pliku. Bez
          niego poszło.
        - fajnie by było jakby pokazywał także zainstalowane pakiety i
          pozwalał na ich usunięcie. W instalatorze może to nie
          potrzebne, ale później i owszem.

Ale tak w ogóle fajny program. Nie mogę się doczekać bardziej użytecznej
wersji (żeby przynajmniej z moimi płytkami działał).

Pozdrowienia,
        Jacek