wuch

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 12 Lis 2000, 22:16:49 CET

Dnia Tue, Nov 07, 2000 at 07:44:27PM +0100, Jacek Konieczny napisał(a):
> Właśnie próbowałem go i:
>
>         - nie obsługuje mi skompresowanych tocfile (w lokalnym
>           katalogu). Jest to dość uciążliwe, bo na CDROMie tego nie
>           odgzipuję.

Własnie wrzucam do repo wersje ktora rozumie zgzipowane tocfile. Wprawdzie
dla przypadku loklnych katalogów rboi to dość mało inteligentnie (za każdym
uruchomieniem plik tocfile jest na nowo odgzipowywany (UWAGA: nie kasuje
rozpokowanej wersji z /tmp więć co jakiś czas trzeba tam posprzątać)), ale
dziala :)

>         - fajnie by było gdyby wuch się nie wykładał, gdy któryś z
>           katalogów w "source.conf" nie jest dostępny. Powinny mu wtedy
>           wystarczyć pozostałe.

ok. wpada do TODO.

>         - wywalał się także gdy go uruchamiałem w katalogu w którym był
>           plik groups (grupy RPMa, akurat tam przez przypadek były).
>           Zdaje się, że on się spodziewał czegoś innego w tym pliku. Bez
>           niego poszło.

Yep. Plik opisujący tzw. 'grupy instalatora'. Format pliku jest bardzo
prosty, a jak komus by sie chcailo pogrupowac pakiety (troche inaczej niz
w przypadku grup rpm'a) bylo by fajnie. Mogla by byc np. taka hierarchia:
devel/
	editors/
	debugers/
	libraries/
	builder/
minimal/
....../

>         - fajnie by było jakby pokazywał także zainstalowane pakiety i
>           pozwalał na ich usunięcie. W instalatorze może to nie
>           potrzebne, ale później i owszem.

Na razi pokazuje zainstalowane, ale nie pozwala na usuwanie. Postulat
rwnież wpada do TODO (zręsztą już tam był).

> Ale tak w ogóle fajny program. Nie mogę się doczekać bardziej użytecznej
> wersji (żeby przynajmniej z moimi płytkami działał).

Już powinien działać.

Dzieki za list !

pawelk w pld.org.pl