instalacja PLD

blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 27 Lis 2000, 18:36:49 CET

Wojciech Arkita wrote:
> Wczoraj zabralem sie  do instalacji PLD
> Najpierw sciagnalem sobie z  ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i586/ werje PLD,
> niestety nie zrobilem sobie CDROMa bootowalnego, ale nic to poleceniem
> rawrite zgralem wszystko co jest w image na dyskietki. Po czym zaladowalem
> dyskietke najpierw ta zrobiona z bootdiskete.img a potem cdboot.img
> niestety w obu przypadkach stosujac sie do zalecenia aby na ktorejs z
> konsol poleceniem
> mount /dev/hdc /src -o ro -t iso9660 zamontowac filesystem z cdka nie
> powiodlo sie. dostalem komunikat ze albo urzadzenie ma zly identyfikator
> [...]

Objawy standardowe :)
Tak to juz jest, ze na razie instaler jest niezdatny do uzytku bez
wlasnych modyfikacji.
Najprosciej mozna sobie poradzic (ja tak zrobilem) instalujac naprawde
minimalnego Slack'a (ma rpm'a, ale wszystko instalowane z tar'ow) i po
kolei instalowac recznie wszystko "z palca" co jest na ftp'ie.
Mozna tez inaczej - modyfikujac bootdisk.

--
pozdr.