instalacja PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 28 Lis 2000, 09:42:43 CET

----- Original Message -----
From: "blues" <blues w ds6.pg.gda.pl>
To: "od kilku lat robimy instalator" <pld-installer w pld.org.pl>
Sent: Monday, November 27, 2000 6:36 PM
Subject: Re: instalacja PLD

<ciach>

> Objawy standardowe :)
> Tak to juz jest, ze na razie instaler jest niezdatny do uzytku bez
> wlasnych modyfikacji.
> Najprosciej mozna sobie poradzic (ja tak zrobilem) instalujac naprawde
> minimalnego Slack'a (ma rpm'a, ale wszystko instalowane z tar'ow) i po
> kolei instalowac recznie wszystko "z palca" co jest na ftp'ie.
> Mozna tez inaczej - modyfikujac bootdisk.

hmmmm no coz mam ten sam problem i nie jest to kwestia tego ze instalator
nie chodzi tylko tego ze bootkietka jest zwalona
to co sciagnalem poprzednio (gdzies dwa miesiace temu - z jadrem 2.2.16-7)
dzialalo na luziku to co sciagnalem 21.11.2000 z jadrem 2.2.17-11 niestety
nie pozwala zamontowac CD-ka - najprawdopodobniej jadro uzyte w bootkietce
nie ma obslugi iso9660 (jesli sie myle poprawcie).

Z kolei z instalacja na "starego" PLD-ka (tego z jadrem 2.2.16-7), ktorego
sobie instalnalem zeby nastepnie zaktualizowac do sciagnietego ostatnio,
jest inny problem. Wrzucam nowe jadro na poczatek i poniewaz mam dyski SCSI
robie initrd. Dorzucam mu jeszcze modul reiserfs bo taki mam filesystem i
kiszka VFS Kernel panic... nie moze zamontowac ramdysku - wygrzebalem gdzies
ze najlepiej jak ramdysk mialby romfs, ok sciagam nowe mkinitrd (bo stare
nie bardzo chce inny fs dac na ramdisk niz ext2) i kolejna kiszka - tym
razem ramdysk sie montuje ale dla odmiany ni konia mimo obecnosci modulow
(scsi +reiser) nie montuje root'a :((( Na CVS-ie wygrzebalem geninitrd wiec
probuje, ale ten dla odmiany krzyczy ze opcja -d w mktemp nie jest
przeznaczona dla linuksa - no wiec pociagnalem tez nowe mktemp - ale to z
kolei chcialoby miec nowe libc.so.6 a nie jak w moim systemie libc.so.5 -
tak sobie mysle jak zaktualizuje libc to moze byc kiszka - i wcale sie nie
mylilem - bo w tym momencie system stwierdzil sory masz za stare jadro hehe
niby nic odkrywczego bo wlasnie to jadro chcialem zaktualizowac ale jakze
wqr*** bo wrocilem do poczatku kolka ;-)))

Nie wiem  czy probowac z Slackiem czy inna dystrybucja - chyba poczekam az
bootkietek bedzie poprawiony...

pozdrawiam
milley