[pld-installer] wybieraczka

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Sob, 23 Wrz 2000, 00:42:17 CEST

On Fri, Sep 22, 2000 at 10:18:17PM +0200, Jarek Woloszyn wrote:
> Nie pomoge Ci bardzo. U mnie dziala z lokalnym tocfile, ktorego sobie
> sam wygenerowalem przy uzyciu gentocf i pakiety sa na CD, a nie na ftp.
> Moze sporbuj skopiowac tocfile lokalnie i wtedy zobaczyc czy dziala.
> Tylko ze lokalnie musi byc tocfile bez gz :)
Dziala bardzo dziekuje bede teraz intensywnie testowal.
To teraz bede narzekal, choc ogolnie bardzo mi sie podoba:
1. Guzik Quit,
2. Po zakonczonej instalacji moglby nie wychodzic bo
   wlaczeni troche dlugo trwa,
3. Teraz wogule nie widac opisow.

Ale ogolnie super.
Lukasz