[pld-installer] wybieraczka

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 22:18:17 CEST

[piątek, 22 wrzesień 2000], Lukas Dobrek napisał(a):

> Mnie natomiast udalo sie skompilowac bez problemu.
> Ale to co geste nie dziala.
> Uruchamiam to w ten sposob:
> mpm -h ftp.pld.org.pl -s /PLD-1.0/i686/PLD/ -d/
> A blad nastepuje po wcisnieciu Run
> polega on na tym ze tocfile.gz jest pusty
> jesli to ja robie cos zle to poprawcie mnie.

Nie pomoge Ci bardzo. U mnie dziala z lokalnym tocfile, ktorego sobie
sam wygenerowalem przy uzyciu gentocf i pakiety sa na CD, a nie na ftp.
Moze sporbuj skopiowac tocfile lokalnie i wtedy zobaczyc czy dziala.
Tylko ze lokalnie musi byc tocfile bez gz :)

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )