[pld-installer] wybieraczka

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 04:17:15 CEST

piątek 22/09/2000 18:15:44, Tomasz Kłoczko:

> Zaraz dodam generowanie gz ale ..
> Tak wogóle. Wydaje mi się, że pliki tocfile powinny wylecieć z katalogu z
> pakietami. Powody są dwa:
> - katalog RPMS powinien zawierać to na co wskazuje nazwa,
> - wyciąganie tocfile z katalogu w którym jest kilka tysiecy innych plików
>   trwa dłużej.

Fakt, zwłaszcza, że via FTP nie ma standardowej metody pobrania
daty modyfikacji pliku i taki wget ściąga całe `ls -l` parsując
to potem. Należałoby tylko przyjąć, że wszelkie indeksy znajdują
się DIR, a pakiety DIR/RPMS. Żeby przejście było łagodne,
to prosiłbym o robienie linka w RPMS/ przez czas jakiś.

> W tej chwili są robione trzy pliki tocfile: tocfile, tocfile.db,
> tocfile.lst.

Mam prośbę, abyś dołożył jeszcze generowanie Packages.gz:

$ poldek -s RPMS/ --mkidxz

Jest to tekstowy index pakietów, spakowany zajmuje (1700 pakietów):

zn:/home/ftp/PLD/RPMS$ ls -l Packages*
-rw-r--r--    1 mis      users       12025 Sep 25 01:38 Packages-toc.gz
-rw-r--r--    1 mis      users      808214 Sep 25 01:38 Packages.gz

Paweł