[pld-installer] wybieraczka

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 21:04:52 CEST

Dnia Fri, Sep 22, 2000 at 06:15:44PM +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> [...]

Masz na myslo tocfile.gz z ftp ? Jeśli istenieje i ma dlugość 0 to
nie jest to wina wybieraczki :). natomiast w przypadku nieistnienia na
"źródle" pliku tocfile.gz wybieraczka próbuje ściągnąć plik tocfile.

> Zaewne raportowanie tego faktu jasno i wyraźnie przydałoby się.
>
> Zaraz dodam generowanie gz ale ..
> Tak wogóle. Wydaje mi się, że pliki tocfile powinny wylecieć z katalogu z
> pakietami. Powody są dwa:
> - katalog RPMS powinien zawierać to na co wskazuje nazwa,
> - wyciąganie tocfile z katalogu w którym jest kilka tysiecy innych plików
>   trwa dłużej.

tocfile w RPMS było pomysłem mocno tymczasowym. Kiedyś było uzgodnione, że
będzie katalog RPMS z pakietami i AFAIR "inst" z tocfile itp. itd. Tylko
teraz pojawia się mały problem. Mianowicie gdzie ma być tocfile z katalogu
"test" ? (moze w inst/ tworzyć pliki tocfile.RPMS i tocfile.test ?)

> W tej chwili są robione trzy pliki tocfile: tocfile, tocfile.db,
> tocfile.lst.

Argh... używasz starego gentocf'a . Najnowszy (czyt. jedyny obowiązujący)
generuje już tylko pliki tocfile.gz oraz tocfile.lst

> Propozycja umieszczenia ich katalog wyżej.
> Także prośba o zdecydowanie czy wszystkie trzy są potrzebne (rozumiem, że
> tocfile ma zniknąc i ma sie pojawić tocfile.gz ?).

Plik tocfile.db nie jest już od jakiegoś czasu (kilka tygodni)
wykożstywany, i jako pamiątka po niedokońca wspanaiłym pomyśle został
wywalony.

pawelk w pld.org.pl