Kształt instalatora

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 15 Kwi 2001, 22:42:25 CEST

Dnia Wed, Apr 11, 2001 at 02:24:54PM +0200, Michal Moskal napisał(a):
> Ok, przekonałeś mnie. Po prostu na starcie odpala się dialog (w dml,
> w shellu czy whatever, trzeba by ciągle enter naciskać, żeby
> potwierdzać), w nim już sa niektóre pola wypełnione (+specjalna wartość
> "auto" - autoscanning jest niegłupi czasami, pewnie nawet w większości
> przypadków :^). To można podzielić jakoś na sekcje. Potem tylko
> [ Ok ] i tyle. A jeśli ma się gotowy szablon, to pokazuje się
> dialog [ Ok ] i tyle :>

Nie odzywam sie bo mam ostatnio raczej mało czasu, ale podoba mi sie to.
A najbardziej podoba mi sie egzystencja metakomfiguratora nie tylko w
instalatorze, ale również w czasie życia systemu.

pawelk w pld.org.pl
I edycja konkursu na dobrą radę -- ,,WUCH 2001'' wciąż trwa
!!!    A T R A K C Y J N A   N A G R O D A  C Z E K A   N A   C I E B I E    !!!