Instalator

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 3 Sie 2001, 13:15:50 CEST

Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl> writes:

> Tylko coś nie widzę tego modułu. Moglibyście go chociaż wrzucić? Mając
> moduł można coś kombinować, a tak to klapa.

Hmm, ja też go nie widzę w bootkietkowym jądrze.
rpm -qlp kernel-BOOT-2.2.19-16.i386.rpm |grep cpqa
co za opcja w jądrze go włącza?
a może on jest 2.4 only?

> Próbował zrobić jakieś `mv modules.conf modules.conf.old` czy coś koło
> tego.

Oki, namierzyłem, poprawione.

> Faktycznie, w disk_info było 'sdb: Error: Error:'. Parted pultał się, że
> fizyczna geometria dysku nie zgadza się z informacjami zapisanymi na tym
> dysku.

Znaczy już mu przeszło?

Rafał

p.s. Pisz na installer w pld.org.pl

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)