Instalator

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 3 Sie 2001, 14:27:21 CEST

On Fri, Aug 03, 2001 at 12:07:56PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Parted nie potrafi odczytać tablicy partycji lub też rzeczywiście
> tablica nie jest dosowa.
> Zaraz po tym błędzie odpal 'parted /dev/twoj_dysk print' i zobacz
> co on tam mówi.
>
> To już parę ludzi miało. Do końca nie wiem o co chodzi bo każdy
> 'jakoś sobie radził' a potem nie wiedział dokładnie co właściwie było przyczyną.
> Jedna z możliwych to dysk ustawiony na CHS w biosie.
> Na jakim to dysku wyszło?

Istnieje też możliwość, że na dysku nie ma żadnej label, tzn. dysk
całkiem świeży. Poprawiałem to już raz, ale nie wiem czy mi się to
w końcu udało zrobić jak należy...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-