Instalator

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 3 Sie 2001, 13:43:58 CEST

On Fri, Aug 03, 2001 at 12:07:56PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl> writes:
[...ciach...]

> Hmm, gadaliśmy już wigetem o tym. Z hard macierzami jest ten problem
> że jest ich kilka rodzajów - kilka schematów plików urządzeń.
Ja ostatnio na jednym routerze zrobiłem upgrade kernela. Zupełnie
zapomniałem że mam tam macież compaq'a i..... ruszyło.
Najwyraźniej initrd załadowało mi odpowiedni moduł, ale nie wiem
dokładnie jak to zrobiłem. :-)

Do instalacji, po prostu moduł cpqarray.o wziąłem z innej maszyny
i w instalatorze (raczej w shellu, bo była to bootkietka z prowizorką)
zrobiłem insmod cpqarray.o.

Pozdrowienia,
	Jacek