installer i blad kompilacji

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 31 Sie 2001, 16:37:48 CEST

On Fri, Aug 31, 2001 at 01:57:31PM +0200, krzysiekt18 w poczta.fm wrote:
> Kompilujac obecny modol installer z repo i dostaje takie cos :
> cd pldilib	  &&  make
[snip]

> Jakies pomysly ?
> Pilnie !!!!
> Zjazd PLD sie zbliza a ja ani jednego pomyslu !!!
> PLDilib musi mi sie kompilnac bo wlasnie go chce jako podstawa wykozystac w x-installerze.
> Prace trwają z mojej strony (GUI itp itd) a tu mi sie na takim czyms wywala !)
> Ci ktorzy wiedza cos prosze pilnie o pomoc !

Sorry za szczerość, ale jeśli nie potrafisz poprawić tak prostego błędu
(zgaduje, że jest gdzieś zbędbe <linux/in.h>), to jak chcesz pisać
instalator? to naprawdę dość złożony kawałek kodu...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-