installer i blad kompilacji

krzysiekt18 w poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Pią, 31 Sie 2001, 16:48:02 CEST

Sorry za szczerość ale jeśli nie potrafisz poprawić tak prostego błędu
>(zgaduje że jest gdzieś zbędbe <linux/in.h>, to jak chcesz pisać
>instalator ? to naprawdę dość złożony kawałwk kodu...
Brrr, spory kubel zimnej wody :]
Otorz ow problem rozwiazalem (dzieki za zainteresowanie) a jesli chodzi o pytanko jak chce pisac instalator ?
Otorz drogi kolego po fachu moim zalozeniem jest stworzenie graficznej nakladki na poldka ktora pozniej odziedziczy sporo po pldilib.
W obecnej fazie moich prac stworzylem prosta nakladne ktora wita uzytkownika, pyta go o instalacje, instaluje pakiety base i sie ladnie zamyka (testuje to narazie w srodowisku chroot'owym) brakuje mi narazie tzn. progressbar (wlaczam powoli te z wuch'a), ladnych pixmap co by upiekszyly wszystko, ustawien czego kolwiek (licze tu wlasnie na pldilib i stosowna nakladke z mojej strony).
Na zjezdzie PLD chce wlasnie zaprezentowac to co wykonalem juz teraz.
A to ze instalator to naprawde dosc zlozony kawalek kodu to to wiem ... :-)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka

CZAT erotyczny -> http://czateria.interia.pl/