kloczek: bootdisk/batch-installer installer.pkgs

Wto, 18 Gru 2001, 12:41:42 CET

On Tue, 18 Dec 2001, Michal Moskal wrote:
[..]
> Uprzejmie proszę o NIE RUSZANIE KURWA BOOTDISKU JAK SIĘ NIE WIE JAKIE
> BĘDĄ KONSEKWENCJE!!! A co do dzielenia plików, to lepiej użyć INNEGO
> PLIKU!

Nie ja pierwszy ruszłem ten plik jako listę priorytetów. To juz sobie
wyjaśniliśmy.
Po za tym nie musisz sie wydzierać. Wystarczy poprostu wyjaśnić co i jak a
jeszcze lepiej byłoby udokumetować nieco to do czego co służy.

Po drugie lista jest i tak dość dziwna. Taki ni pies ni wydra. Base to to
nie jest (w sensie minimal).  Umieszczneie na tej liscie np. apmd będzie
pwodować instalwoanie tego na każdym komputerze. Poco apmd na jednostce
która ma robić za FW i tylko FW ? Po co tam zip, bsd-games, targa i
jeszcze paręnaście innych ?
Rozumiem że to ma być jakiś profil instalacji. Może by w takim razie
zacząć kompletować takie profile ale w sposób rególarny z określeniem do
czego każdy ma słuzyć (?).

kloczek