kloczek: bootdisk/batch-installer installer.pkgs

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 18 Gru 2001, 13:17:44 CET

On Tue, Dec 18, 2001 at 12:41:42PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 18 Dec 2001, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Nie ja pierwszy ruszłem ten plik jako listę priorytetów. To juz sobie
> wyjaśniliśmy.

Nic sobie nie wyjaśniliśmy. To proste -- nie wiedziałeś o co chodzi (nie
ważne jak prowizorycznie zrobił to kiedyś Arek -- działało), zrobiłeś
commit i nie działa.

> Po za tym nie musisz sie wydzierać. Wystarczy poprostu wyjaśnić co i jak a
> jeszcze lepiej byłoby udokumetować nieco to do czego co służy.

Jak chcesz, to czytaj źródła i dokumentuj.

> Po drugie lista jest i tak dość dziwna. Taki ni pies ni wydra. Base to to
> nie jest (w sensie minimal).  Umieszczneie na tej liscie np. apmd będzie
> pwodować instalwoanie tego na każdym komputerze. Poco apmd na jednostce
> która ma robić za FW i tylko FW ? Po co tam zip, bsd-games, targa i
> jeszcze paręnaście innych ?

Bo sobie tak wymyśliłem (albo Klakier, nie pamiętam) i do tej pory
nikomu się nie chciało tego rewidować.

> Rozumiem że to ma być jakiś profil instalacji. Może by w takim razie
> zacząć kompletować takie profile ale w sposób rególarny z określeniem do
> czego każdy ma słuzyć (?).

Odkrywasz Amerykę. batch-installer/data/{groups,pkgsets}
jeśli chcesz zmeniać pkgsets/* to należy to robić za pomocą
installer-pkgs.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-