kloczek: bootdisk/batch-installer installer.pkgs

Wto, 18 Gru 2001, 16:27:27 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Nie zastanawiałem się ponieważ to nie ja pierwszy użyłem tego pliku
> niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Plik installer.pkgs zawiera listę pakietów z systemu bazowego + kilkanaście
dodatkowych pakietów. Użyty jest w instalatorze.

> Założyłem że arek który zrobił to jako  pierwszy przemyślał co trzeba.
Przemyślał. Do wyboru było:
a) nie używać żadnego pliku i pozwolić poldkowi na rozrzucenie po dwóch
   CDkach alfabetycznie (a co za tym idzie nie wygodnie dla usera).
b) użyć installer.pkgs, a co za tym idzie miec z grubsza podzielone
   pakiety (zwróć uwagę, że przez pół roku NIKT nie miał problemów
   z takim podziałem)
c) stworzyć osobny plik z listą pakietów ( + ew. wpisać jakieś konkretne
    wybrane priorytety).

Wybrałem punkt b) bo _nie potrzebowałem wpisywać_ priorytetów. Wystarczyła
lista pakietów bardziej istotnych dla usera, które powinny wylądować na CD1
i nie pisz mi tu bzdur, że ,,użył tego pliku niezgodnie z jego przeznaczeniem''
bo plik ów zawiera _DOKŁADNIE_ to czego było potrzeba do sensownego podziału
pakietów na CDkach.

> Jak sie okazało to była prowizorka i teraz to wyszło.
Wyszło to, że jak się nie wie co jest grane to łatwo popsuć. Niestety
pokazałeś, że to jest prawda.

Trzy razy na IRC pisałem Ci, że musisz użyć osobnego pliku (co jak widać
z cvs logów w końcu zrobiłeś).

Na dodatek sprzeczasz się ze wszystkimi, o nie wiem co (tak trudno
przyznać się do takiego (w sumie małego) głupstwa)?

Jak to pisał malekith - zasada jest prosta: przed Twoimi ,,poprawkami''
instalator _działał_, generowanie ISO _działało_. Po zmianach instalator
_przestał_ działać, jedynie generowanie ISO zostało _ulepszone_.

Potem znów przyczepiłeś się do tego, że po co w ogóle taki plik jest
używany w instalatorze i  ,,to wygląda na rzecz do poprawki''.

Mnie to wygląda na uparte przekonywanie wszystkich, że samemu ma się rację,
a reszta oczywiście jest w błędzie i inaczej być nie może.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr