Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 3 Lut 2001, 10:50:51 CET

On Mon, Jan 29, 2001 at 09:58:44PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Fajnie. mysle ze tyle czasu wystarczy ci na napisanie nowego/udoskonalenei
> isteniejacego interfejsu do wuch'a...

Teraz mi wlazłeś na amibcje i dodatkowo mam czas zeby to zrobic :)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their
important stuff on ftp, and let the rest of the world
mirror it ;)
	-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on
          linux.cs.helsinki.fi

domestic disruption PLO cracking genetic assassination
Treasury genetic CIA Rule Psix SEAL Team 6 North Korea
Peking counter-intelligence Waco, Texas supercomputer PLO
KGB World Trade Center class struggle Serbian