Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 3 Lut 2001, 17:12:47 CET

Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 10:50:51AM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Teraz mi wlazłeś na amibcje i dodatkowo mam czas zeby to zrobic :)

Fajnie. Kiedy otrzyamsz ten list prawdopodobnie będziesz już kończył, i
rozglądał się za kolejnym zajęciem. Ja w między czasie przemyślałem sobie
sprawe serwera do opioniowania pakietów. Wyszło mi, że jadnak zapsianie
tego w <werble> C </werble> było by dość dobrym rozwiązanie. Dokładnie
chodzi mi o część odbierającą raporty od użytkownika, wysyłającą mu
"osobiste" statystiki. Powód: kompatybilność z wuchem. Przecież pisanie
tego w czym innym spowodowało by koniecznośc dwukrotnego tworzenia kodu
obsługi ankiet i sieci. Dalej masz ochotę to napisać ?

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert